خرید دستبند بسیار زیبا از سنگ شفادهنده فیروزه
Logo RSS
فروش

فروشگاه

 فیروزه سنگی است که جبرئیل به رسول خدا(ص) هدیه نموده است و رسول خدا آن را به امیرمومنان علی(ع ) بخشید 

دستبند بسیار زیبا از سنگ شفادهنده فیروزه

چشم زخم، محافظت در برابر حوادث و بلایا، از بین برنده ترس، استرس و افسردگی، ایجاد شادی و خوش شانسی، رونق کسب و کار
حضرت امام صادق (علیه السلام) می فرماید فقیر نمی شود دستی که انگشتر فیروزه در آن باشد ونیز رسول خدا می فرماید خداوند دستی که درآن انگشتر فیروزه باشد را محروم بر نمی گرداند.
همچنین در برخی روایات آمده است که:
الف) باعث بى نیازى و دورى فقر مى گردد.
ب) جهت ایجاد فرزند مؤثر است.
ج) در استجابت دعا مؤثر است.
د) عامل فتح و پیروزى است.
هـ) دور گرداننده دردها از دیدگان است.
و) موجب گشایش سینه مى گردد.
ز) قوت دل را زیادمى کند
ح) باعث برآورده شدن حاجات مى شود.
تقویت:
قلب، دستگاه تنفسی، چشم ها، گردش خون، گلو، معده، کبد ( در صورتی که فرد بیمار باشد و یا اتفاق ناخوش آیندی برایش در شرف وقوع باشد، رنگ فیروزه عوض می شود، گاه در راه مراقبت از فرد و به خاطر مراقبت از وی ترک بر می دارد).
فیروزه به عوارض عملکردهای نادرست کبد و غدد کمک می­کند.
چشم­ها را نیرو می­بخشد و بر علیه بیماریهای چشم و اصلاح گردش خون مؤثر است. درد گلو، التهابات ریوی و بیماریهای دستگاه تنفس را درمان می­کند. در برابر افسردگیها مفید است و قلب را تقویت میکند. فیروزه برای همه بیماری­هایی که بر اثر کمبود مواد غذایی و تغذیه بد ایجاد می­شوند مانند آناروکسی (بیماری که بر اثر نخوردن غذای کافی و کمبود مواد غذایی ایجاد می­شود) به کار می­رود. معمولاً هنگام پارگی رباطها و تاندوها، جریان خون را در بافتهای عضلانی زیادتر می­کند. همچنین به خاطر درخشش آن شادی­آور است و اثر سودمندی بر روی کمبود اکسیژن، مسمومیت خونی و استرس دارد. فیروزه کمک مؤثری به درمان نواحی از بدن که تحت هجوم ویروس­ها و باکتریها هستند یا نواحی آلوده می­کند. گفته شده است که فیروزه از عملکرد و شفابخشی بیکران خود آگاهی ندارد! همچنین دارای اهمیت زیادی است که بدانید در کاربرد این کانی چنانچه رنگ خود را از دست بدهد و یا خرد شود، تمام نیرویش را از دست می­دهد.
فیروزه، کانی توانمند و حامی افراد است. به ویژه فرض شده است که اسب و سوارکار را از سقوط ناگهانی در امان نگه می­دارد. همچنین در زمان مسافرت از شخص حمایت می­کند. همچنین طلسم اعضاء کارکنان هواپیمایی است. فیروزه باعث شادی و نشاط در افراد غمگین و افسرده می­شود و به آنها نیروی لازم برای به انجام رساندن کارهای سخت را با ظرافت و چابکی منتقل می­کند. این کانی باعث اعتماد به نفس می­شود و جرأت لازم برای بیان استدلال­هایمان را به طور مختصر و با اطمینان خاطر در کنفرانس­ها در ما ایجاد می­کند. شخص را در برابر خواب­های آشفته و کابوسها حمایت می­کند. نیرو و ارتعاشات منفی، مضر و آشفته را از ما دور می­کند و حتی می­تواند جذب کننده نیروهای مثبت باشد. فیروزه مخصوص چاکرای گردن و گلو (چاکرای پنجم) است.
فضیلت فیروزه از قول امام کاظم (ع) : فیروزه سنگی است که جبرئیل به رسول خدا(ص) هدیه نموده است و رسول خدا آن را به امیرمومنان علی(ع ) بخشید . . امام صادق از رسول خدا چنین نقل فرمودند : خداوند سبحان می فرماید : هر آینه من خدا ، حیا می کنم از بنده ای که دستش را به سوی من بالا آورده و در دستش انگشتری با نگین فیروزه است ، نا امید برگردانم . عبد خیر می گوید : حضرت علی (ع)چهار انگشتر داشتند ، که به دست می کردند : انگشتر یاقوت برای نجابت و بزرگی - فیروزه برای پیروزی - حدید چینی برای نیرومندی - عقیق را نیز برای محافظت

 

نام كالا : دستبند بسیار زیبا از سنگ شفادهنده فیروزه     قيمت : 25,000 تومان 
خريد   دستبند بسیار زیبا از سنگ شفادهنده فیروزه
كد : F     وزن : 100 گرم     فروشنده : یاس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-PostCategory->
برچسب‌ها: <-TagName->

نویسنده: مرتضی
آخرین مطالب
نویسندگان
لینکستان
درباره ما

فروش
مرتضی
به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل : mortezaashgh@yahoo.com


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 233214
تعداد مطالب : 225
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1